Bramy garażowe - Kielce
Bramy garażowe segmentowe, rolowane czy uchylne?
Bramy garażowe segmentowe to najczęściej wybierane rodzaje bram do garaży przydomowych oraz wolnostojących.
Bramy garażowe różnią się od siebie między innymi konstrukcją oraz sposobem otwierania. Przed wyborem bramy garażowej musimy upewnić się czy dany rodzaj bramy będzie możliwy do zamontowania w naszym garażu oraz czy będzie spełniał oczekiwania. Bardzo istotny jest też dobór odpowiedniego koloru oraz wzoru który będzie dopasowany do stolarki okiennej i drzwiowej. Różnorodność bram garażowych zapewnia optymalne wykorzystanie miejsca w każdym nawet bardzo nietypowym garażu. Zapraszamy do zapoznania się z szeroką ofertą bram garażowych, które spełniają oczekiwania najbardziej wymagających klientów. Bramy garażowe segmentowe firmy BIG TOR łączą ze sobą nowoczesny styl oraz łatwość użytkowania. Bramy polecane są nie tylko do budynków nowo powstających, jest ona także doskonała propozycją dla osób remontujących obiekty garażowe. Brama segmentowa składa się z paneli połączonych połączonych ze sobą zawiasami, które w trakcie otwierania przesuwają się ku górze w prowadnicach. Poszycie bramy składa się z segmentów o grubości 40 mm wypełnionych pianką pur.
Bramy garażowe rolowane to masywne rolety zbudowane z poziomych profili dwuściennych, wypełnionych pianką poliuretanową. Brama taka rozwija się ze skrzynki zawieszonej bezpośrednio nad wjazdem do garażu. Bramy rolowane stanowią dobre rozwiązanie zamknięcia garażu w sytuacji, kiedy w pomieszczeniu znajdują się elementy konstrukcyjne uniemożliwiające zamontowanie prowadnic poziomych bramy segmentowej. Bramy rolowane z powodzeniem stosuje się również na zewnątrz budynku w sytuacjach, kiedy w garażu nie posiadamy żadnego nadproża, a zależy nam na wykorzystaniu pełnego światła przejazdu. Takie rozwiązanie pozwala na maksymalne wykorzystanie miejsca zarówno przed garażem jak i w środku.
Bramy garażowe uchylne stanowią doskonałe rozwiązanie zarówno w budownictwie indywidualnym jak i wielomieszkaniowym. Łączą one w sobie łatwą obsługę z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi. konstrukcja bram uchylnych gwarantuje cichą i niezawodną pracę.Te bramy garażowe są zakupem na wiele lat mogą być wykonane na indywidualne życzenie każdego klienta w dowolnym wymiarze, kolorze i zestawie opcji dodatkowych.
BRAMY GARAŻOWE SEGMENTOWE
Bramy garażowe segmentowe to bezpieczna i ciepła brama dopasowana do Państwa domu, wyposażona wg Państwa potrzeb, w lepszej technologii sprężyn skrętnych, bez tanich plastikowych węzłów konstrukcyjnych, bez tanich cienkich paneli.
Zalety bramy garażowej segmentowej:
brama otwiera się w pionie do góry przez co można postawić samochód bezpośrednio przed garażem
- bardzo duży wybór wzorów i kolorów
- kształt otworu może być dowolny dlatego że bramę segmentową montujemy wewnątrz garażu
- bardzo dobra izolacja termiczna, panel o grubości 40mm wypełniony pianką poliuretanową oraz wysokiej jakości uszczelki na całym obwodzie bramy
- możliwość montażu przy nadprożu od 70 mm
- wszystkie elementy wykonane są ze stali ocynkowanej
Bramy segmentowe dla samochodu osobowego nie powinna być mniejsza niż 2300 mm i niższa niż 2140 mm. Gdy jest to garaż na dwa samochody to szerokość bramy powinna wynosić 5000 mm. Aby dokonać wyceny bramy segmentowej należy podać szerokość, wysokość otworu oraz nadproże( nadproże to wysokość od górnej krawędzi otworu do stropu).
Bramy segmentowe BIG TOR to zero oszczędności na kliencie:
- gwarancja na bramę 5 lat
- gwarancja na napęd 2 lata
- dekory wykonane w standardzie w jakości premium okleiny nakładanej na blachę w procesie produkcji panela
- stalowe łuki prowadnic poziomych z zabezpieczeniem przed wypadnięciem górnej rolki grubość profila 1,5 mm
- stalowe ościeżnice wykonane ze stali o grubości 1,5 m
- płat bramy to dwuścienne segmenty o wysokości 500 mm i/lub 610 mm izolowane pianką PUR o gr. 40 mm, z kształtowym zabezpieczeniem przed zakleszczeniem palców, ściany segmentów stalowe ocynkowane i malowane zewnętrznie w 24 kolorach zbliżonych do palety RAL oraz dekorach Złoty dąb, Orzech, Mahoń, Winchester, Dąb rustykalny wewnętrznie w kolorze białym. Segmenty wewnątrz wzmocnione płaskownikiem stalowym o grubości 1 mm. Dookolne uszczelki gumowe. Uszczelnienia między segmentowe.
Brama segmentowa o grubości panela 60 mm – poznaj najcieplejszą bramę garażową firmy BIG TOR w super cenach !!! Cechy bramy :
- pełny wymiar 60 mm grubości panela na całej jego powierzchni
- podwójny układ uszczelek między segmentowych w nosku oraz wpuście panela
- specjalna uszczelka podłogowa termoizolacyjna
- rolki toczne podwójne
- opór cieplny panela U=0,39 W/m2K
- opór cieplny bramy o wymiarach 3000×2440 wynosi U=1,0 W/m2K – potwierdzony rzeczywistym badaniem typu przez jednostkę notyfikowaną
tak jak wszystkie bramy segmentowe BIG TOR także brama z panela 60 mm przeszła pozytywnie proces certyfikacji przeprowadzonej przez TUV SUD zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady nr. 305/2011(CPR) pod kątem zgodności z normą 13241-01 oraz normami powiązanymi.
MODELE PŁATA BRAM GARAŻOWYCH SEGMENTOWYCH:
- WENECJA SD (Struktura deski) płat bramy z poziomymi przetłoczeniami rowkowymi w deseniu drewnopodobnym
- ROMA 1-SD (struktura deski) płat bramy z jednym poziomym przetłoczeniem rowkowym w deseniu drewnopodobnym
- BARCELONA SP (struktura płaska) płat bramy bez przetłoczeń i bez deseniowania
- WERONA 1-SP (struktura płaska) płat bramy z jednym przetłoczeniem bez deseniowania
- PARIS SK (struktura kaseton) płat bramy z przetłoczeniami kasetonowym w deseniu drewnopodobnym
- LIZBONA SD-P -(struktura płaska) płat bramy z poziomymi przetłoczeniami rowkowymi bez deseniowania
BRAMY GARAŻOWE ROLOWANE
Bramy rolowane firmy Portos to idealne rozwiązanie w sytuacjach gdzie względy architektoniczne nie pozwalają na montaż pozostałych typów bram. W standardowe wyposażenie bramy rolowanej wchodzą skrzynka i profil aluminiowy. W zależności od otworu bramowego występują trzy wielkości skrzynek: 250 mm 300 mm lub 350 mm.
Skrzynka bramy rolowanej umożliwia pozostawienie wolnej przestrzeni pod sufitem i dzięki temu zwiększa powierzchnie użytkową garażu. Bramy zawierają także elementy zabezpieczające w postaci wieszaków blokad oraz hamulca inercyjnego. Sterowanie bramami rolowanymi może odbywać się za pomocą przełącznika zewnętrznego na kluczyk lub sterowane pilotem. W razie braku zasilania bramę możemy otworzyć awaryjnie używając korby. Brama rolowana składa się z profili aluminiowych wypełnionych w środku pianką poliuretanowej, która jest doskonałym izolatorem termicznym. Istnieje możliwość montażu bramy rolowanej z profilem przeszklonym lub otworem wentylacyjnym który pozwoli na dopływ do garażu światła oraz cyrkulacje powietrza.
Bramy rolowane montuje się na dwa sposoby – przed otworem na ścianie lub we wnęce lub wewnątrz garażu. Elementami bramy rolowanej są również szyny prowadzące ( prowadnice), po których pancerz przesuwa się pionowo do góry. W prowadnicach zastosowane jest szczotkowe uszczelnienie które wycisza i dodatkowo izoluje bramę. Pancerz na dole zakończony jest uszczelką gumową która przylega szczelnie do podłogi.
BRAMY GARAŻOWE UCHYLNE
Bramy uchylne składają się z pojedynczego płata który wysuwa się do przodu na ok 50 cm przy otwieraniu i zamykaniu bramy, swobodę w operowaniu bramą zapewni dopiero ponad 100 cm wolnego miejsca przed garażem.Bramy uchylne wykonane są w konstrukcji z ocynkowanych kształtowników zamkniętych, natomiast poszycie w zależności od modelu, z blachy stalowej powlekanej lub blachy stalowej malowanej proszkowo. W bramach uchylnych zastosowano najnowsze technologie dzięki czemu ich trwałość oraz dokładność wykonania są bardzo wysokie.
Bramy uchylne posiadają ograniczenia gabarytowe, maksymalna powierzchnia bramy wynosi 10 metrów kwadratowych. Największa szerokość bramy to 4 m przy wysokości bramy 2,5 m, natomiast największa wysokość bramy to 2,8 m przy szerokości 3,5 m. Brama uchylna wyposażona jest w zamek z funkcją wielokrotnego zamykania z jednostronną wkładką patentową, obsługiwaną również od wewnątrz zapadką ryglującą oraz okucia z czarnego tworzywa sztucznego: na zewnątrz gałka, wewnątrz uchwyt. Ryglowanie z zapadką obrotową na tyle skutecznie dociska narożniki płyty bramy do ramy, że znacznie utrudnia jej podważenie.
Opcje dodatkowe do bram uchylnych:
docieplenie skrzydła
- inne kolory z palety RAL
- drzwi wejściowe w skrzydle bramy
- przygotowanie do późniejszego docieplenia skrzydła
- zamek z trzecim ryglem
- poziomy układ poszycia
- poziomy układ paneli PCV
- przetłoczenie wentylacyjne
- hydrauliczny system równoważenia ciężaru skrzydła
- system synchronizacji pracy zatrzasków z napędem
- przeszklenie
- unifikacja wyglądu bramy
- ościeżnice okute pomalowane
- automatyka
- kratka wentylacyjna
- malowanie ramki przeszkleń
- system bezprowadnicowy
Bezpłatne konsultacje i wyceny
Zapraszamy Państwa do kontaktu z naszą firmą.
Telefon: 503 050 076
E mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ekspresowe wyceny bram
Podając:
- Szerokość bramy
- Wysokość bramy
- Wysokość nadproża
- Model i kolor płata bramy
- Uzyskasz wycenę od ręki